snart dags...

Om några timmar (närmare bestämt två och en halv) ska jag åka till kalmar. =) Dock blir det bara en snabb visit under ca ett dygn, för sen måste jag åka hem igen.. ska jobba på torsdag som det ser det ut just nu. =(  Denna sommaren har verkligen varit emot mig alla gånger jag funderat på att åka upp till kalmar.. Men men, det blir en lite runda upp dit iallafall. Är ju alltid nåt! =)

Igår blev det jobb och sedan en runda till stranden på eftermiddagen. Låg på fädriften, men var inte så härligt enligt mig. Jag gillar mer äspet, mindre folk där och dessutom är vattnet på täppet är alltid mycket skitigare än på äspet... (vilket inte är så konstigt eftersom täppet är långgrunt). Men man blir ju inte så inspirerad av att bada när det är alger och tång några meter från stranden och ut. Fast det blev lite badande ändå.. =) På kvällen blev det sedan middag me jobbet.. Mycket trevligt och gott! =)

Men nu måste jag sätta igång och packa lite.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0