telefonförsäljare

Alltså jag har aldrig gillat telefonförsäljare, de är bara jobbiga och alldeles för bra att övertala en person som mig som har alldeles för svårt för att säga nej. :S Men turligt nog har jag sluppit telefonförsäljare fram tills idag.. =(
När jag var på stranden ringde dolt nummer och självklart svarar man ju då.. Men det skulle jag inte gjort för i andra änden var en telefonförsäljare.. Usch.. och tyvärr tackade jag ja till erbjudandet.. bara för att det faktiskt kostade ingenting.. Men dock måste jag ju själv säga upp det sen.. Och det är ju lite sämre.. Men får hoppas att det är någorlunda enkelt. Fick dessutom höra av mamma att de hade ringt till henne oxå med samma erbjudande, men hon hade iallafall tackat nej.. Det skulle ju jag oxå gjort.. Men, men kan ju alltid ångra det.. =)


       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0