tisdag

Har jobbat och klippt gräsmattan idag.. och sen har det blivit lite solning me.. *2.. först blev det lite vila/sola när jag kom hem från jobbet, så tog på bikinin och la mig med en bok på gräsmattan.. =) Sedan blev det då gräsklippning och självklart även det i bikini.. =) Jupps, jag gillar när det är sol och härligt väder ute! Speciellt när man slutar vid tolv på dan.. Underbart!

Farmor o farfar är fortfarande här.. fast börjar bli lite jobbigt att ha dem här nu.. Eller ja bli sjukt lätt irriterad, men så har inte denna dagen varit jättebra heller.. Har gjort en massa fel, typ var på väg att sätta flingorna i kylskåpet imorse och på jobbet blev det lite fel och sen när jag kom hem stötte jag till kaffekannan så den höll på att trilla i golvet.. Men det gjorde den inte.. =) Däremot blev jag helt blöt för farmor hade hällt vatten i kannan.. suck.. =( Men, men.. det är bara att bita ihop och hoppas att de inte kommer stanna allt för många dagar till.. Haha.. vad snällt det låter!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0