funny, funny

Ahh, jag glömde ju skriva om det roligaste som hände idag.. Iofs hände det en hel del roligt, till exempel väldigt intressanta klädstilar hos vissa männsikor.. carro har ju som sagt lite svårt för sånt och jag har som sagt lite svårt för platåskor av alla dess slag. Och vi såg ju både det ena och det andra under våra väntetider mellan sminkningen och plåtningen och väntan på att få se alla bilder. Men det var just när vi kollade igenom alla bilder för att välja ut vilka vi ville köpa och sånt som det roligaste inträffade, killen (eller mannen, vet inte vilket som passar bäst in) började ragga enormt mycket på mig.. frågade om typ allt! Var lite granna jobbigt.. Fast himla kul efteråt och det enda carro sa senare var att "Anna, du kan ju förvänta dig ett samtal senare".. Ehh, just det... tror inte det! Haha!! Men det var lite kul. Fick till och med en kommentar om att jag såg ut som Charlotte i Sex And The City. Det var nåt nytt! Men kan ju berott på bilderna... Känner ju inte mig så lik henne i vanliga fall precis.. Hehe!!

Men nu väntar sängen.. som sagt jobb imorn.. skulle ju egentligen varit ledig, men blev lite bytt me zarah och det gör ju inte mig nåt.. förutom att det kommer bli sex dagars jobb i sträck igen.. Men denna helgen är det ju inte kristianstaddagarna så då ska det inte festas och vara iväg lika mycket. Väntar med det tills nästa helg.. :) Eller så blir det ganska nyktert då me.. får väl se hur det blir när den helgen väl kommer.. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0