ännu en lista

Ännu en sådan här lista.. Men har jobbat hela dan, så behövde lite sysselsättning för hjärnan i sådär lagom mängd, alltså är en lista bra! :P


Du kommer från:
Åhus
Du heter: Anna Theres Elisabet Lindgren
Hur gammal är du: 22
När fyller du år: 21 April
Tycker du om någon just nu: japp
Om fem månader: Är det nästan jul och då har jag det förhoppningsvis lika bra då som nu. Antagligen är jag inne i min sista månad i kalmar på ett tag..
Du samlar på: Erfarenheter, vänner och en hel massa annat,
Gröna eller röda äpplen: Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pappa eller mina vänner
Gillar du golf: Det är lite kul att spela lite då och då.. fast en hel runda skulle jag aldrig fixa.. Då vandrar jag hellre vanligt!
Vilken tid gick du upp idag: 06:30
Har du sovit i din egen säng inatt: jupps
Har du strumpor på dig nu: nej
Hur svarar du i telefon: Heej!

Vad ska du göra ikväll:
 Ta det lugnt och sova tidigt!
Vad ska du göra imorgon: Jobba och sen in till stan antagligen
Var vill du bo när du blir stor: Dit någon/något för mej, men gärna åhus :)
Är det okej att gråta: Jajemen!
När grät du senast: När jag såg nån film för nån månad sen antagligen.. Är ju inte precis nåt man skriver upp i kalendern.
Vilken årstid tycker du bäst om: Våren!
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja, Men jag köper skivor och dvd-filmer oxå.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och göra annat kul!
Bär du glasögon eller linser: jupps, både ock
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:  Nej, så länge man trivs och klär i kläderna är det väl struntsamma vilket märke det e.

När går du upp ur sängen en helgmorgon:
När jag är ledig vid tio, halv elva. Men när jag jobbar går jag upp vid sex, halv sju.
Har du piercing: Nej, vill däremot ha en i naveln
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: JA, älskar ju barn!
Solar du ofta: Nja.. vad är liksom ofta!? :P
Är du bra på att laga mat: Jodå, det tror jag allt jag e..
Gillar du att dansa: Jupps.. dansar typ allt dessutom!
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: 20 cm ifrån att gå ner i splitt typ.. =)
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten såklart!
Vilken är din favoritglass: Daim
Tror du på ett liv efter döden: Nja.. kanske, kanske inte..
Tycker du om sushi: Nej, det gör jag inte..

Vad äter du helst när du ser på film:
chips
Bor dina föräldrar tillsammans: Jupps
Har du tandläkarskräck: Absolut inte! Efter x antal tandställningar och besök hos tandläkaren varannan vecka så tror jag inte det skulle gå så bra att ha det ;-)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, därför jag hatar att börja tidigt.. Fast har ganska lätt att gå upp ändå!
Vilken ögonfärg har du: Blå-gröna
Vilka hårfärger har du haft: Brun med lite kastanj i.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Åh ja..

Senaste låt du hörde:
Minns inte.. Nån nanne grönwall låt i bilen tror jag.. :-S
Vad gör du på helgerna: jobbar oftast, och träffar vänner på kvällarna
Brukar du bädda sängen: Alltid i Kalmar och typ aldrig i Åhus, Kontrast jag vet!
Hur många timmar sover du på en natt: när jag jobbar max 7 timmar, ledig: minst 8-9 timmar
Senaste bok: Anhörig av Katerina Janouch som jag läser just nu.
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nepp
Vad var det senaste du sa: Hur i hela friden ska man komma ihåg det :-S
Önskar du att du bodde någon annanstans: Både ock, trivs där jag bor nu, men hade gärna bott närmare min sötis!
Vem kramade du senast: En massa vänner igårkväll.. gissar på att det blev carro senast.. eller förresten så är det nog brossan idag. :-)
Saknar du någon nu: JAAA
Hur många lampor har du i ditt rum: Fyra i åhus, men en himla massa till i kalmar
Vem ringde dig senast: Madde

Allergisk mot:
Laktos, skaldjur och damm och pollen
Var du glad igår: Jajemen, tillbringade ju kvällen med underbara vänner! :-)
Vad är din favoritfärg: Lila, blått och grönt tror jag det är nu.. fast finns ju många favoriter, beror ju på i vilket sammanhang
Sminkar du dig: Jupps, oftast.
Hur ser ditt rum ut: lägenheten är ganska färgglad, rummet i åhus är nog oxå ganska färgglatt trots bruna väggar..
Känner du någon som har begått självmord: Ja, tyvärr
Har du somnat i skolan någon gång: Det kan ha hänt nån gång.. fast är väldigt osäker..
Tror du på gud: Ja
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0