varför ska det göra så ont...

Är nyss hemkommen från stranden. Har haft en superskön eftermiddag där, solat och badat me mamma och brossan. =) Så härligt! Det var verkligen vad jag behövde efter dagens jobb, som var lite kämpigt. Att jobba själv med att städa när man har massa att tänka på är ganska påfrestande. Fick dessutom två sms under tiden från S och undvek så länge som möjligt att läsa det första (för att undvika att må dåligt) men tillslut kunde jag ju inte låta bli att läsa dem.

Varför ska det alltid göra så ont... visst att han inte vill såra mig. Men jag är ju redan sårad!  =S
 
Som tur var kom lars in strax efter och med honom i närheten kan man ju bara bli glad! Alltid lika skämtsam! Dock är mitt glada jag lite mer förslutet idag.. De få gästerna jag träffade på märkte nog det me. Att le och vara positiv är inte det lättaste när man mår dåligt inombords. =(  Men träffade på två vänner på väg hem från jobbet, först en glad mats och sen josse, (blev himla glad över att se henne!) så när jag väl var hemma var jag ganska så glad igen. =)

Dock är det tur att jag har nåt att göra varje dag fram tills lägret. Känner att det minsta jag vill är att vara sysslolös och ensam. Av nån anledning är det alltid lättare att komma igenom nåt svårt när man har annat att göra och tänka på än när man år ensam och sysslolös, då tänker man alldeles för mycket istället. Och nu när jag ska jobba 5 dar med frukosten så lär jag verkligen ha annat att göra! =) Sen blir det utflykt till Ven på onsdag och sen jobb igen på torsdag, innan det är läger dags! Dessutom blir det bio (Mamma Mia) me familjen imorgon kväll! Ska skoj! Har inte varit på bio me mamma, pappa och brossan på minst fyra år. Så det är på tiden! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0