stenshuvud

Det blev en tur till Stenshuvud i eftermiddags efter att jag kommit hem från jobbet och fått mat i mig och lite sånt. Var som alltid lika skönt att gå där.. Fast kan ju konstatera att det är inte nån jätte hit att gå upp till alla huvudena när man har ont i foten. Att klättra på stenar är ju bara lite jobbigt då. Men men, nu har jag iallafall fått min traditionellt årliga tur till stenshuvud avklarad. 
=En sak på listan "att göra i sommar" som kan bockas av. =)

Nu är det bara en tur till Hanö och en till kåseberga som ska bli av oxå. Och självklart en runda till Simrishamn. Är lite illa att jag inte varit i Simrishamn på hur länge som helst, tror det var förra sommaren sist.. :-S Så måste faktiskt hinna med det me. Dock kan jag inte följa med resten av familjen på lördag när de ska ner till farmor och farfar, men nån annan dag under augusti månad lär man nog kunna klämma in en tur dit på eftermiddagen iallafall.. =)

Ne blir lite slappa i soffan nu innan det är dags att sova. Blir nog till att sova tidigt ikväll.. Har fått huvudvärk så är bäst att sova få ordentligt me sömn i natt så att jag slipper ha huvudvärk på jobbet imorgon.. Det är inte så kul :(
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0