en rubrik var det ja.. :)

Jag har kommit fram till en sak.. Att mitt hår är sämst på att vara lockigt när man har lockat det och ändå har det självfall. Snacka om förvirrat! Kom fram till det nu när jag satt och kollade på bilderna från i onsdags och kom på att de lockade håret, men på bilderna syns inte mycket lockar. Inte mycket mer än vanligt, iallafall.. Ehh... snacka om onödigt.. Men men, det var bara en bisak som jag bara var tvungen att kommentera :P.


Annars har dagen inte varit så mycket mer händelserik än andra dagar. Jobbade imorse och förmiddags som vanligt, me zarah igen.. Känns ju som att det var evigheters evighet när vi jobbade sist. Men kan nog bero på att de senaste fyra dagarna jag jobbat har jag jobbat med tre andra personer och sen har jag varit ledig tre dar me.. Så var ju ett tag sen vi jobbade ihop.. Men nu är det vi igen! =) Efter jobbet bar det in till stan. Följde mest med som smakråd och sällskap, men passade på att köpa mig en ny kalender.. Den gamla är slut nästa vecka, så var på tiden att köpa en ny! Sen blev det även en kofta på rean.. Jag är nog allt lite koftoman, har en hel del.. Men finns det nåt bättre plagg?! Nepp, jag tror inte det, de är ju helt tokbra att ha! =)


Appråpå min skadade fot som jag tror jag nämnde i nåt inlägg tidigare i veckan eller om det var i söndags =S, så har jag antagligen lyckas stukat eller vrickat foten på nåt sätt på jobbet. För den gör fortfarande ganska ont och idag hittade jag en svullnaden på höger fot me.. och den är ganska stor, så inte så konstigt att det gör ont! ajaj.. men får smörja me zonsalva och hoppas att det läker om nån vecka. Annars blir det nog ett besök hos doktorn eller nåt sånt.. Mina fötter är ju inte riktigt att leka me sen mina gamla skador. Vill inte ha mer problem med dem än vad jag redan har.  =( E ju lite onödigt att få det.. :P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0