full planering =)

Vilken vecka det blir denna veckan. Massa som händer mellan allt jobbande.. Skoj, skoj! =)
Kan ju börja med idag då det blev stan me Madde efter att jag kommit hem från jobbet. Var riktigt trevligt och blev lite shoppat som vanligt. =) Idag blev det ny nattkräm, ny fundationborste och en ny bh (på rean)! Är synd att vi inte hinner ses så ofta i sommar.. Är ju sämre nu än vad vi är i kalmar och nu har vi ändå bara tre hus emellan oss.. Men beror ju mest på att vi jobbar så olika tider.

Resten av veckans planering är:
Tisdag: jobba från 07:00, sen Maria Magdalena marknad och på kvällen blir det bio me zarah.
Onsdag: jobba från 10:00, sen träna 18:30
Torsdag: blir det köpenhamn hela dagen me familjen och goda vänner som är nere på besök. =)
Fredag: jobba från 07:15, sen kommer Tora ner från saltis, skoj,skoj!
Lördag: jobba från 07:15, sen antagligen vernissage i yngsjö och på kvällen blir det grillkväll i carros bod me massa vänner! Och min sötis kommer ner!
Söndag: jobba (fast ska försöka byta bort), och umgås me vännerna innan alla åker uppåt igen.. 

Blir lite intensiv helg.. men om jag bara kan byta bort eller få in nån annan att jobba för mig på söndag så hade det blivit lite skönare och lättare. Får prata med Lars om det imorgon tror jag.. =S
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0