1½ timmes jobb

ja, så mycket tid blev det på jobbet idag.. kändes lite konstigt att vara på jobbet så få timmar. Fast det är skönt oxå. =) Det bästa man kan ha är att vara ledig på en fredag... eller nja, känns ju iofs inte så stor skillnad mot resten av veckan just eftersom jag varit ledig hela veckan redan. Men efter nån timmes jobb så kan man ju iallafall känna att det är helg. =)
Har packat väskan nu me, så om två timmar ska jag vara i stan på stationen. Sen blir det kalmar resten av helgen! Härligt!

Men nu ska jag äta lite me mamma o pappa. Blir grillat till lunch. Alltid lika gott! =)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag ska jobba natt hela sommaren. Okej, vad ska du då läsa för något? kramar

2008-06-13 @ 21:35:00
URL: http://minaegnasagor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0