babbel

Dagens två "att göra" är nu avklarade. Har varit nere på jobbet och skrivit ner de dagar jag jobbar.. Det är en del om man säger som så. Men ändå ganska mycket ledigt.. har fyra dagar ledigt i rad som jag inte ens önskat om (!)... fast det är bra, för då kan jag passa på att åka upp till kalmar då eller nåt!

Sedan har jag då varit i stan med familjen och beställt nya sängar, så om två-fyra veckor får jag ny säng! Skönt! Dessutom 15 cm bredare.. så gött! Är ju lätt bortskämd med min 120 säng uppe i kalmar. Så att sova i en 90 säng här nere är inte så kul. Därmed blir en 105 säng helt underbart att få! =)

Nu ska jag ut och kolla lite på tv istället. Är dessutom det de två sista avsnitten av frusna män ikväll.. så de måste kollas på senare! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0