dessa samtal

Det tradigaste är nog när man sitter och väntar på att en person ska ringa upp en och meddela något för att man själv sedan ska kunna ringa till nästa och bekräfta eller ändra något.. Det är exakt vad jag gör just nu. Väntar på att den nya kassören ska ringa upp mig och meddela om han kan till banken imorgon eller inte. Sen ska jag ringa till vår kontaktperson på banken för att antingen bekräfta tiden eller kolla upp andra möjliga tider. Hoppas verkligen han kan. Hade varit skönt om man kan få allt med ekonomin överlämnat innan jag åker hem på torsdag. Ajja, är inte lönt att sitta här och vänta på att han ska ringa.. Tror jag ska börja skriva en lista på vad jag ska packa med mig hem till på torsdag. Är ju bäst det annars glömmer jag nog hälften!   Sen är det dags för att cykla till skolan vid halv två för att träffa gruppen och förbereda oss till seminariet klockan tre. haha.. har knappt koll på vad jag ska säga, men det löser sig nog!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Zarah

hej! Vet inte vad som hände med förra kommentaren, något väldigt konstigt iaf:)

Hoppas allt e bra och att det gick bra med semenariet?

Va fin blogg du har, väldigt fina Taize' bilder, gud va jag längtar dit bara för det:)

Aja, ser fram emot att få lite sällskap på jobbet i helgen. Du ser väl fram emot att börja jobba antar jag?;) kramkram

2008-06-03 @ 16:31:13
URL: http://minlillamolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0