fotboll o fest

Ja, gårdagskvällen blev ju som den blev. Såg fotbollen, mycket kul att se den tillsammans med sheron, kash, niklas och lin även om det var synd att sverige förlorade. Men ärligt talat har de ett ganska kasst spel. Fast den där frisparken borde de fått.. kasst av domaren att inte ge dem den. =( Men, men. Kash fick rätt iallafall 1-2 i mål och niklas fick som han ville, allt utom oavgjort! :P

Sedan blev det ner en våning till maggie och paro för att spela spel och festa lite. Mycket trevligt. Men dock fick jag en hemsk huvudvärk, som vägrade släppa trots fyra panodil och en treo, så blev inget drickande för mig, endast vatten, och när de andra gick ut gick jag upp till mig för att sova. Gillar inte när jag får migrän..  Gick dock inte så jättebra att sova då det var fest i korridoren och även nere hos robin. Så somnade inte förrän vid halv ett - ett när festerna fortsatte ner på stan.

Men idag vaknade jag vid halv tio utan huvudvärk. =) Så nu ska jag ta och städa över lägenheten och sedan packa.  I eftermiddag vid tre åker jag sedan till åhus igen.
Så dags för att städa nu!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0