klipptajm

Idag var det segt på jobbet.. hade 19 gäster under en timme.. ganska så lite folk och därmed blev det ganska lite att göra.. Men, men så är det.. det går upp och ner.. Imorgon har jag nog ungefär lika många gäster, fast då ska de första ha frukost kl sju.. så då lär det bli ännu segare.. måste komma på nåt att sysselsätta mig med då.. Är så tradigt att bara sitta och vänta och det enda man har som sällskap är rix morronzoo.. Till och med det kan liksom bli tråkigt! Speciellt denna veckan när de tar in ett gammalt klipp var tjugonde minut eller nåt. Lite tradigt att lyssna på!

I eftermiddag ska jag till frissan och klippa mig.. Men dock vet jag inte hur mycket jag ska klippa än.. Bara topparna eller lite till? :-S och isåfall hur mycket?? Får nog bli lite rådfrågning med Simona och gå på impulsen för en gångs skull..
Är inte ofta det händer, men just när jag ska till frissan, så brukar det bli bestämt vad jag ska göra ungefär samtidigt som jag sitter där. =) Ska nog ta och åka in lite tidigare me, så att jag hinner gå lite på stan. Har lite till att leta efter och köpa.. och är ju inte allt för ofta som jag är i stan, så får passa på när jag ändå ska in.. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0