lite plugg

Sitter här och försöker skriva klart min personliga reflektion över kursen affärsutveckling och entreprenörskap. Dock går det inte så bra. Har skrivit knappt en sida och nu står det helt still.. Vad ska jag skriva mer?? Men får väl svamla lite så att jag får ihop en sida iallafall. Står att det ska vara en till två sidor.. så då är det bäst att uppfylla det oxå. Även om det blir en massa svammel och upprepningar.

Igår var det strålande solsken från elva/tolv tiden, så därmed blev det solstolen i trädgården och en bra bok hela eftermiddagen. Skönt, skönt! Dock är ju nackdelen när man sitter och läser att man glömmer sola ryggen. Så igår kväll och idag är jag himla brun och lite röd framtill och nästan vit bak.. Se lite roligt ut, så nästa gång det är sol blir det till att sola ryggen! Men det blir nog inte idag.. för just nu är det mulet med lite solglimtar då och då, men det ser inte ut att bli så mycket sol iallafall..

Ikväll är det planerat att jag ska med carro till Karlshamn av alla ställen. Ola skulle visst uppträda där nånstans och carro vill dit, så då är det bara att ställa upp som sällskap.. Kan ju bli spännande.

Nej, dags att fortsätta skriva på min uppgift innan jag och mamma ska äta lunch. Nykokt rabererkräm... mmm, ska bli gott! :)


Lite bilder från senaste och sista festen i Kalmar innan sommaren
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0