Lite sommarlov trots allt!

Ännu en dag ledighet, det är inte illa. Fast börjar bli lite segt. Men imorgon är det jag som ska jobba... om det nu är gäster på vandrarhemmet som ska ha frukost vill säga. Annars är jag väl ledig en dag till.. Funderar på om jag ska ner till jobbet i vilket fall och skriva ner schemat för sommaren. Hade varit en fördel att ha det nerskrivet så att jag kan ringa och boka tider hos frissan och alla andra ställen. Hmm.. får nog bli en runda ner till byn helt enkelt. =)

I eftermiddag ska vi sedan in till stan och göra ett besök på sköna möbler. Jag och brossan ska få nya sängar här hemma! Det kan behövas :) Har haft min hur länge som helt nu och den är ju inte så skön heller för den delen, speciellt när man kommer hem från kalmar så märker man att sängen är ganska mycket hårdare än min i kalmar. Så skulle vara helt toppen med en ny säng! =)

Gårdagskvällen var helt okej. Kul med en liten utfärd även om jag inte gillar Ola så himla mycket. Fast vissa låtar är ju ganska bra, även om jag själv inte skulle välja att lyssna på han.

Nu ska jag försöka skriva klart min reflektionsuppgift och sen är det nog dags för lite lunch me. Undra vad mamma och jag ska äta idag?!?!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0