måndag = midsommarvecka

Jajemen.. snart är det midsommar.. Wiie.. Hoppas på någorlunda fint väder då.. Iallafall bättre än förra årets regn.. Det är så tråkigt när det regnar på midsommar och kan bli lite jobbigt att vara hos månsson och åsa då me.. Men vädret går det ju inte att göra nåt åt.. Så det är bara att hoppas på fint väder.. (och kanske be lite till gud me.. :P)
 
Dagen har varit sådär.. sov lite halvkasst i natt. Har massa oro i kroppen igen.. :S så tog ett tag innan jag somnade. Men sen sov jag nog ganska så gott.. hörde iallafall inte att det åskade.. skönt.. =) När klockan sen ringde imorse var det lite kämpigt att gå upp, men när jag väl cyklade till jobbet blev jag pigg.. Dock blev det lite förvirrat när jag inte skulle hämta bullar utan istället ta upp från frysen. Stor chans att ha bullarna tinade när klockan var åtta.. Men kom på att vi har fått en micro till disponentvillan.. så blev till att värma bullarna där.. Är ju inte så kul att lägga fram frusna bullar.. då blir det klagomål och det vill man inte ha.. Micro är allt en bra uppfinning! :P

Slutade iallafall vid kvart över elva. Så var hemma igen vid halv tolv.. skönt! Sen har dagen mest varit dryg.. eller följde med mamma in till stan för att hämta brossan och åka till Domus och Clas Ohlsson. Även det lilla är roligare än att vara hemma.. Vill ha fint väder nu så att man kan sola och vara på stranden eller i trädgården iallafall. Dagens väder har ju inte varit så uppmuntrande till det. Regn och åska och sedan lite uppehåll då och då är ju inte det mest optimala vädret att vara ute i.. =)

Ajja.. snart är denna dan över.. Undra om jag ska jobba imorgon eller om man är ledig?! Är alltid lika spännande att vänta på att få samtal från Lars om hur det blir. Är jag ledig imorgon funderar jag nämligen på att åka med mamsen in till stan när hon ska till frissan.. så kan jag gå lite på stan under tiden.. Har lite jag måste köpa, bl.a. ny bikini, nya capribyxor/jeans eller trekvarts och nya skor och sandaler. Så en tur på stan hade inte varit helt fel. Sen måste systemet besökas innan midsommar me.. Och gärna innan torsdag.. =)

Men nu är det dags för mat!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0