tankar och förhoppningar

Just nu tänker jag alldeles för mycket och det sätter verkligen griller i huvudet på mig.  Har haft ännu en natt med lite sömn och massa förhoppningsfulla tankar som är lika ovissa som en tanke med massa förhoppningsfulla känslor är. Tycker inte om denna ovisshet. Man blir ju bara förvirrad och osäker och självklart beror allt på en person.. Som vanligt!

Tänk vad lätt livet vore om man kunde få reda på alla frågor man har utan att behöva fråga dem.. För det är just det... att ställa den där frågan som kan ge svaret på alla tankar och förhoppningar är det jag inte vågar just nu. Även om det hade varit det allra enklaste. Det hade ju gjort att jag förhoppningsvis skulle bli av med min huvudvärk och mitt magonda som ligger och vägrar släppa och försvinna.. :S




Detta verkar säkert som värsta förvirrade inlägget.. Men behövde skriva av mig lite.. :P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0