usch och fy

Usch, det är inte ofta jag får rysningar i hela kroppen av obehag... men fick det idag när jag gick in på lunar. (ja, jag har fortfarande kvar den, även om jag inte är så aktiv. Den enda anledningen till att jag har kvar min lunar är egentligen för att kunna ha kontakt med dem som jobbar i kyrkan och de vänner som inte är medlemmar på nån av de andra sidorna..)
Men nu överväger jag ärligt talat att överge den helt och hållet. Är ju mest desperata killar och män som skriver till en och ger massa kommentarer på bilderna. Uscha, är det nåt jag inte gillar så är det när man får desperata kommentarer.. :-/

Ajja.. får väl kolla över inställningarna lite..

Nu ska jag iallafall hämta upp min cykel ur källaren igen och sedan blir det till att cykla till söder. Ska kolla över maddes lägenhet och hämta lite post och sånt. Sen blir det nog inom södercentrum på vägen hem och köpa lite grönsaker och bröd, så att jag klarar mig idag och imorgon. =)
Vid halv två blir det sedan stan me maggie och därefter ut och jogga på stensö. Ikväll är det sedan dags för fest med grannarna igen.. skoj, skoj!

Ha en bra lördag!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0