snart, snart!!

Affärsplanen är klar och bord är bokat för onsdagkväll. Så nu ser man verkligen slutet! Det enda som är kvar nu är att förbereda presentationen till seminarie imorgon. Ska ju helst kunna stå och presentera det så bra som möjligt för de andra. Men det ska nog gå bra, hoppas vi på iallafall :P

Dock är frågan hur det ska gå med ekonomin som ska överlämnas. Har suttit och ringt till vår kontaktperson på banken idag. Men har inte fått tag på henne och helst behöver vi en tid på onsdag förmiddag. Jobbigt! Men får väl fortsätta min jakt  på henne imorgon förmiddag, och verkligen hoppas att hon har tid över på onsdagmorgon.. Känns ju lite snävt. Men annars får jag ta mig ledig eller nåt nästa vecka.. För torsdag är det fullt upp för min del, så då känns det mest stressande att försöka klämma in ett bankmöte på morgonen me.. det går inte riktigt. Och sen börjar jag jobba igen i helgen, så då kan jag inte åka upp hit i vilket fall. Men som sagt nästa vecka i annat fall. Då ska jag ändå vara ledig under helgen för att kunna åka upp hit, så att åka upp en dag tidigare eller två gör inte mig så mycket.

Men nu ska jag ha lite att äta och sen blir det träning.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0