lite shopping

Är ledig idag... Igen! (börjar bli mer ovanligt att jag jobbar än är ledig, galet!)
Så imorse följde jag med mamma in till stan. Hon skulle klippa sig klockan tio, så då passade jag på att följa med, bokade tid hos frissan och sedan gick jag på stan. =) Blev köpt ett par nya sandaler/flipflops på din sko, och sedan efter mycket letande i nästan varenda affär hittade jag ett par jeans i capri el. trekvartsmodell (BlendShe) på team sportia.. Där hittade jag även nya sandaler. Så nu är även jag ägare av ett par teva sandaler. =) Nu är det bara att hoppas att jag kommer trivas i dem me, dvs inte få skoskav av dem.. =P Men om jag kan lita på mina vänner som redan har dem så bör jag älska dem!

Imorgon är jag ledig igen.. undra vad man ska hitta på då?! Börjar bli lite smått trött av att bara vara hemma. Fast borde ta och skriva klart min reflektion, så att jag kan skicka in den och sedan få betyget i affärsutvecklingen.. Så det får det nog bli på planeringen imorgon. =)



Dagens inköp i bilder

Flipflopsandalerna från din sko och under Tevasandalerna




jeansen från blend, fram och bak

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0