1,5 dm kortare

Det blev en klippning och inte en så liten heller.. 1,5 dm försvann som mest! Det är en bit! =)
Men nu är det jämnlångt och allt det slitna borta igen.. =)
Är lite liknande som jag hade för ett och ett halv år sen typ..  Då såg det ut såhär -->
Fast inte riktigt ändå, är lite längre nu.. och lite annan färgnyans på de då ju..  :P

Ska ta en bild på nya frisyren sen.. men det blir som sagt senare.. =)

Gick lite på stan me. Hittade lite fint.. så får nog bli en runda in till stan nästa vecka. Måste ju bli det! När jag ändå inte har nån här hemma i huset så får jag passa på att göra annat.. så en runda till stan är ganska bra då.. =) Träffade även lite vänner på stan.. Alltid lika trevligt och kul. =)

 Nehä, nu ska jag ta och äta. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0