telefonen ringde 06:00 imorse..

Det blev jobb ändå! Klockan 06:00 imorse ringde Zarah och sa att hon hade fått feber, så hon kunde inte jobba. Som tur är fanns ju jag då.. Så det var bara att gå upp, klä på sig, äta frukost och läsa tidningen och sen bege sig till jobbet. Hade inte så många gäster, men trevliga var dem.. så dagen började bra.. =) Strålande solsken o varmt var det me.. då.. sen när jag höll på att städa kom värsta ösregnet och sen dess har det varit blåsigt, kallt och ruggigt! Hade jätte motvind hem fråpn jobbet sen.. så när jag väl var hemma var benen helt slut och jag tokvarm.. =/

I eftermiddag har det mest blivit slappt som vanligt. Spelat lite PS2 me brossan och ja, det var nog allt.. Hade inte varit helt fel med lite sol nu... Då hade trädgården och en solstol varit barrikerad av mig. :P Men än känns det lite långt bort just nu.. Så därför ska jag sätta mig o spela lite piano istället.. Om brossan låter mig göra det vill säga.. Är ju inte alltid man får det.. :S

Ikväll blir nog tidig sänggång för mig.. dels för att det bara blev fem timmars sömn i natt och dels eftersom jag ska jobba fyra dagar framöver nu, med risk för att behöva börja kvart över fem nån dag.. Det skulle innebära att jag behöver gå upp kvart över fyra, halv fem! Huvvalien o usch! Finns ju annat som är bättre! Men, men det är bara att gilla läget om det skulle bli så nån dag.. Vilket jag inte vet än, men lär få reda på ikväll.. =)

Ha de gott!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0