tillbaks i åhus..

Efter lite krångel och 20 minuters väntan på att få ut tågbiljetten (då biljettautomaten var ur funktion) och därefter 2 timmar och 56 minuters tågresa är jag tillbaka hemma i åhus. Och jag har redan hunnit bli irriterad på mamma och pappa.. Hjälp! Varför ska ens föräldrar alltid vara så nyfikna och lägga sig i, till och med när man håller på att packa upp sin väska. Tacka, för att jag ska jobba imorgon.. Hade nog inte fixat att vara hemma med mamma annars. Det lär ju bli lagom mycket tid för det i sommar ändå. :)

Ska försöka hinna med några fler rundor upp till kalmar. De är mer än väl behövliga och man har alltid lika underbart däruppe, och det är till stor del maggies, sherons, paros, niklas och med fleras förtjänst! Tack mina vänner! Ni är helt klart bäst! Man vill ju inte åka ifrån kalmar när man har er!


Ajja.. Pappa har iallafall börjat grilla nu, så snart är det mat! mmm.. grillat är ju bara såå gott! =)


Lite bilder från gårdagskvällen
Niklas e tillbaka i kalmar :)


o jag me



paro


Speltajm


sheron, kash, lin, niklas o jag


sen kom ännu lite mer folk

jag o Maggie.. Love u gums!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0