the weekend!

Festen och utgången igår blev najs, najs! Började med att Sheron, Matte, jag, Robban och Verner grillade. Så himla gott! :) Sen blev det ner en våning till festandet! Myeckt trevligt med härligt folk! Utgången blev sedan till Palace, blev oxå rätt så bra.. förutom att min spricka i min fot började kännas tidigare på kvällen, så när man stått och dansat i några timmar så gjorde det jätteont! Ajaj.. =( Blev lite fint haltande hem sedan.. Är tur att man inte har mer än två kvarter att gå, annars hade det tagit tid!

Idag har två timmar ägnats åt affärsplanen me Mia. Läste igenom alla 20 sidor och räknade ut nyckeltal, så imorgon ska det bara skrivas lite kommentarer till dem och sedan ska hela affärsplanen korrigeras. Känns skönt att ha det nästan klart nu!
När Mia och jag var klara, blev det lite lunch och sedan blev det till att sola på gården me sheron o madde och senare kom även Linda. Härligt, härligt! Kommer sakna våra spontana solningar och tvkvällar sen i sommar när jag är hemma i åhus.. :(
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0