resultatet

Har tagit lite foto på min "nya" frisyr, mest för att se skillnaden på längden..

Detta var då före (närmare bestämt den 4:e juni)




Och såhär blev det efter




Som sagt några dm kortare.. =)

Känns lite konstigt när man har det uppsatt. Nu räcker det ju bara ner över nacken, och innan var det ända till mitten på ryggen.. En liten extra "tyngd" på ryggen saknas.  Men lär nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid mitt "korta hår" (eller mellanlångt är det ju), så är det ju alltid om man så har färgat, slingat eller klippt det!

Har jobbat idag, som vanligt. Sista dagen innan tre dagars ledighet.. skönt! Är dessutom inplanerat lite utfärd, för imorgon bär det av med tåget till malmö och sen blir jag upplockad där för att sedan åka vidare till skanör me dan och lite annat folk.. Har iofs inte så bra koll på vad vi ska göra där.. men det blir nog bra! Ska bli kul iallafall. Sedan åker resten av familjen på semester på söndag, så då kommer farmor o farfar hit i några dar.. Så blir nog en runda till blekinge på måndag.. Får bara hoppas att jag står ut me dem me.. Hade sett fram emot en vecka hemma själv.. men nu blir det nog bara en halv vecka själv.. Ajja.. det får väl gå.. Lär inte vara hemma så mycket i vilket fall.. jobbar ju ändå större delen av nästa vecka i vilket fall..

Men nu ska jag hålla helg! Är enda helgen på ett tag framöver som jag är ledig både lördag och söndag! :P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0