blir ju bara förvirrad..

Nej, nu börjar detta bli lite jobbigt.. Hade ännu en natt med sjukt svårt att sova. Tankarna var på helt annat håll och konstaterade efter en massa tänkande att det jag egentligen bara behöver är bekräftelse. Får jag bara det så mår jag bra sen igen... hoppas jag.. :S
Har till och med skrivit ett meddelande med alla tankar och det jag vill ha sagt.. och det enda som saknas är att skicka det... men frågan är ju om jag vågar?! Usch, gillar inte den känslan jag har just nu, och ännu värre är att jag inte gillar all den oro jag har... Det är inte bra för en som redan har problem med magen och magkatarr att gå och oroa sig såhär.. Måste bli ändring på det här... Snart!

Ajja.. sluttjatat om detta nu.. kommer ju inte fram till nåt i vilket fall av att sitta här.. det enda är att jag får skriva av mig.. men det sägs ju vara bra. =)


Över till att kommentera gårdagens match. Det är bara att konstatera... Sverige är kassa (eller kanske lite överdrivet.. men de är ganska dåliga iallafall).
De är som man säger i skåne: hialösa!
Dåligt försvarsspel och dåligt anfallsspel.. i större delen av matchen.. eller de var ju ganska bra på anfallsspelet när de väl hade bollen och långa anfall.. Men när det var snabba kontringar så var de som sagt dåligt! Säger bara som så att om de skulle bytt ut Elmander. Han sinkade ju bara.. helt enkelt alldeles för hialös.. Men det är bara min åsikt! Blir ju iallafall inte mer EM för sveriges del nu på ett tag.. Kom igen till VM säger jag bara! (är ju lagom länge tills dess, så då kan man ju hoppas att de har ett bra lag!)

Isaksson var bäst på plan iallafall :)


Idag blir det en runda till systemet.. Men om jag ska ta åhus eller kristianstads är ju frågan.. Känns ju som att det kommer vara himla mycket folk på systemet i åhus.. Så frågan är om jag inte ska in till systemet i krstd.. Det är lite större och smidigare.. Och dessutom behöver man inte komma ihåg allt man ska ha i huvudet då.   Det finns ju risk att man missar nåt då.. :P Ajja.. måste till systemet i vilket fall.. Har två cider hemma och två cider kommer man inte så långt på imorgon.. det blir man inte ens salongis av.. Så systemet är i behov av ett besök. Sen ska jag bara hoppas på att jag inte behöver jobba imorgon.. Eller om jag behöver jobba, att jag kan sluta vid halv elva.. Men det lär jag inte få veta förrän i kväll.. så fram tills dess är det bara att hoppas på att jag är ledig! =)

Men nu ska jag ta och klä på mig, och sen sysselsätta mig med nåt annat än att sitta här.. :P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0