att ta tag i det man ska göra..

Okej, nu har jag suttit här i en halvtimme och tänkt att nu ska jag ta och börja plugga.. Men fastnade såklart vid datorn , varför är man så beroende.. eller är man egentligen det. Snarare är det nog en undanflykt för att låta bli att plugga. Vilket jag verkligen behöver göra om jag ska klara denna makrotentan.. Shit... känns såå långt borta idag.. igår kändes det lite bättre.. fast inte så mycket. Speciellt inte när madde satt och bara rabblade allt utantill som jag var tvungen att kolla i anteckningarna för att kunna.. Men hoppas att jag lärde mig nåt av madde istället.. iallafall så kan jag budgetsaldot som är lika med offentligt finansiella utgifter nu. Det är tY-G-Tr... Ja, alltså skatten på BNP minus offentliga utgifter minus transfereringarna. Så nåt kan man iallafall.. Alltid nåt! Nu ska jag bara lära mig hur jag härleder fram till det och alltså kan analysera allt.. Därför är det bäst att börja plugga nu!

See ya later!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0