Bara för att jag är trött på att plugga nu..

1. Hur gammal är du om fem år?
27 år ungefär

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
madde, josefin och en massa annat folk som suttit i klassrummet och pluggat från tio till fyra idag.

3. Hur lång är du?
163 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
wallander fotografen

5. Vem ringde du senast?
lasse på vandrarhemmet tror jag

6. Vem ringde dig senast?
lasse på vandrarhemmet här me

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

mm vi kan se vad vi kan hitta på. Kram

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på vad det handlar om

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta

10. När såg du senast din mamma?

för en minut sen

11. Vilken ögonfärg har du?

blågrön


12. När vaknade du i dag?
7:40 av klockan


13. Vilken är din favoritjulsång?
Happy X-mas och I´m dreaming of a white christmas

4. Vilken är din favoritplats?
min lägenhet och taizé

15. Vilken plats föredrar du minst?
scoutstugan i kalmar (av nån anledning)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
oj, förhoppningsvis nånstans där jag trivs och har jobb och familj typ.. Vet ju inte ens vart jag är om ett halvår ungefär :S

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
att huset skulle börja brinna, eller nån skulle göra inbrott mitt i natten.. :S

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
maddes härliga kommentar om nåt makroekonomisk i skolan idag.. eller nej, när andreas kallade på johan med "hörru, din brudmagnet kom hit nu" och vår lärare vände sig om och trodde han menade honom.. hahaha!!

19. Hur stor är din säng?
i kalmar 120 cm, i åhus 90 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
varierar


22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 i kalmar, två i åhus

23. Hur många landskap har du bott i?
2, skåne och småland

24. Vilka städer har du bott i?
2, Åhus (dock inte så mycket stad, snarare ort) och Kalmar


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota

26. Är du social?
ja, det är jag, iallafall enligt madde m.fl.

27. Vilken är din favoritglass?
superknäck

28. Vilken är din favoritefterrätt?
fruktformage eller mousse

29. Tycker du om kinamat?
jupps

30. Tycker du om kaffe?
Åh, ja! Klarar inte av att sitta i skolan utan kaffe.. =)

31. Vad dricker du till frukost?
juice och oftast kaffe eller cappuchino


32. Sover du på någon särskild sida?
ja, eller mage

33. Kan du spela poker?
det brukar gå bra när jag spelare det så, ja det tror jag att jag kan

34. Tycker du om att mysa/kela?
jupps, mysigt!

35. Är du en beroendemänniska?

ja, av vatten och lite till

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Jupps, Emma från högstadieklassen, markituz från portugal och en tjej från litauen som var i samma samtalsgrupp som mig i taizé förra påsken, och sen känner jag några till.

37. Vill du ha barn?
Ja

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, spanska, tyska, och några få ord på franska, italienska och några andra språk


39. Har du någonsin åkt ambulans?
nepp

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, är ju från Åhus jue!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, eller nåt nöje som bidrar till nåt givande :)

42. Äger du dyrbara smycken?
ja, ett bismark-armband som jag fick i studentpresent och en citizen-klocka (osäker på stavningen)

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
cityakuten, NCIS, design simon & tomas, room service och en massa till

44. Kan du rulla med tungan?
nepp


45. Vem är den roligaste människan du känner?

oj... de var inte lätt.. men david måste någ vara den personen, eller calle kanske.. Ajja, nån på scouterna helt klart!


46. Sover du med gosedjur?
i kalmar har jag alltid min nalle som jag fick när jag var 6 månader i sängen..

47. Vad har du för ringsignal?

nån lätt technoaktig låt


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

nja, kanske en gammal scoutskjorta eller nåt.. fast beror på vad som menas med liten. Har kvar mina Åhus GK träningsbyxor sen gymnastiken men de passar mig fortfarande. =) 


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
röda prickar på musmattan, eller nej, mina röd/rosa naglar!

50. Flirtar du mycket?
nja, gör nog det okontrollerat lite här o där har jag kommit på. :S 

51. Kan du byta olja på bilen?
ja, det har jag lärt mig när jag tog körkortet ju


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nepp..

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Skönlitterär: Vince & Joy
kurslitteratur: Makroekonomiboken

54. Läser du dagstidningen?
jupps, alltid!


55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej, inte veckotidning, men månadstidning!

56. Dansar du i bilen?
ehh, nej, hur f*nken ska man kunna göra det??

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix fm på väg hem med bussen 

58. Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper?
nåt som min lärare gick igenom idag

59. När var du i kyrkan senast?
oj, det är nog när vi hade ledarträff me ungdomsledarna i kyrkan.. Fast då var vi bara i kyrkan för att lyssna på alla hjärtans konsert, innan dess blir det nog julafton, tyvärr


60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Vivvi och Ingrid, fast nisse var rätt rolig han me 


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
campat i tält?? måste vara i taizé, eller nej, på lägret i somras, så blir väl runt 13 dar. Fast det är inte att campa nåt av det.. däremot lägerliv! Jag brukar föredra vindskydd annars! :)


62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
oj.. beror på vad man ser som extra speciellt... men blir nog stamp ;)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0