de e onsdag

Idag var en dag då jag åter igen försov mig. Trött.. eh, ja! Vaknade av klockan vid 07:40 o tryckte på snooze knappen... eller ja trodde jag gjorde det, men verkade inte så. Nästa gång jag vaknade var klockan 08:33, ahh.. lite lätt stress. Den påtänkta duschen, blev ganska snabbt skippad och istället var det till att klä på sig och äta frukost o sen tio över nio cykla till bussen! Men hann mer än väl med bussen då den för ovanlighetens skull var lite sen, o kom först fem i halv tio istället för tjugo över nio.

I skolan blev det sen föreläsning, dock med lite förändringar i den, då vår lärare hade sin son liggande på sjukhuset o skulle dit på eftermiddagen. Så istället för två rasten blev det istället en rast efter en timmes föreläsning och sedan 45 minuters föreläsning till tjugo över tolv, i vanliga fall slutar vi kl ett. Men skönt att få sluta lite tidigare idag. Imorgon fick vi även schemaändring så istället för att börja kl 10:15, börjar vi klockan 11:15. Dock kan man undra om vi då slutar en timme senare me, eller om det fortfarande bara är schema till två.. Hmm.. ska kanske försöka kolla upp de.

Seniormötet igår kväll var ganska så livligt (det är konstigt vilken högljudnivå seniorer kan ha) men samtidigt var det mycket givande ur planeringsvinkel. Nästa alla sagor är skrivna nu och även de flesta reglerna och instruktionerna för varje kontroll. Så det kan nog bli klart nästa tisdag. Vi konstaterade även att det nog kan behövas lite fixande på fredagen innan nattatjofräsen. Vilket jag tycker är mycket positivt, för då kan jag vara med ännu lite mer och förbereda innan. Så blir det lite hajk för mig me.:) Även om jag missar själva nattatjofräsen på lördagskvällen. :(

Nu ska jag faktiskt försöka ta tag i mitt pluggande, som inte varit så effektivt än så länge och även kurera min hals lite. Fick jätteont i halsen igår kväll, och nu är den lite bättre för tillfället.. men halsmandlarna är fortfarande ganska svullna och rösten ganska så hes.. så behöver nog ännu mer kurering.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0