det är nära nu!

Shit vad nära jag är för att ta examen nu. Var nyss inne o kollade på LADOK och såg att jag nu har läst 169,5 hp på högskolan i kalmar och plus mina 7,5 hp som jag än så länge läst i kristianstad så blir det 177 hp. Det innebär att jag bara saknar 3 hp för att kunna ta ut examen! Det är galet!!
Ännu mer galet är ju att jag ska läsa ytterligare 15 hp innan jag tar ut examen och sen antagligen 30 hp till efteråt! Hmm.. kan ju kanske kallas extraläsande.. Eller?! Fast man kan ju även se det som att jag kanske ska sikta på att ta en magisterexamen me. Kommer ju bara sakna en D-uppsats när jag läst allt det för att kunna ta magister.. typ! Dock är det kanske nån obligatorisk kurs som jag saknar ytterliggare, som till exempel d-nivån på företagsekonomin.. Men det är isåfall ett senare problem. Har ju inte så mycket planer just nu på att läsa magister och skriva D-uppsats...

Nu är det kaffedags och sen vet jag inte vad som händer. En segare dag än denna får man nog leta efter. Är så segt och tråkigt väder ute me. I ena stunden örregnar det och i andra stunden snöar det. Så fruktansvärt ologsikt som det kan bli. Och nåt jobb ikväll blir det nog inte för den delen heller. Har inte hört av Lars än, så då kan man ju konstatera att jag inte ska jobba förrän på söndag. Ganska så skönt faktiskt!
Dock hade jag isåfall om man hade vetat hur det skulle bli redan innan veckan kunnat få besök ikväll istället. Men inte det heller.. =( Ajja, får helt enkelt bli lite plugg till tentan sen istället! Det behövs ju om inget annat!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0