dröm

Måste bara skriva om min dröm jag hade i natt.. Den kändes så sjukt verklig, men ändå grymt konstig. Har antagligen en hel del med att göra att det är så mycket tankar o planerande just nu om framtiden o vad jag ska göra i sommar/höst så att jag till och med drömmer om det.
    I natt drömde jag iallafall om att jag flyttade till en ny lägenhet på söder i kristianstad. det konstiga var bara att jag skulle flytta in mitt i natten och när jag väl skulle flytta in så var det massa folk i lägenheten, typ grannar eller nåt, som hade lagat mat o sånt åt mig i min lägenhet som inflyttningspresent. Jätte mysko.. När jag var på väg till lägenheten som jag knappt ens visste var den låg så kom jag på att där inte var några möbler, och blev osäker på om den var möblerad redan.. ehh... sjukt mysko! Men som sagt så var det en dröm och drömmar är alltid lite konstiga o förvirrande! :)


Igår kväll hittade jag förresten några nya traineetjänster/utbildningar som ansökningstiden inte har gått ut än, så blev lite funderande om jag kanske ska söka dem. Skulle vara kul att bli antagen till en traineetjänst faktiskt.  =) Så blev iallafall att jag skrev om mitt CV till engelska, då ansökningarna ska vara helt o hållet på engelska till tjänsterna. Så är halvvägs iallafall. Det svåra är att skriva det personliga brevet bara, men det ger sig nog det me! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0