en fullbokad helg..

Så är det helg för min del nu... detta innebär att från och med klockan fem ikväll är jag uppbokad helt o hållet till söndag. Känns ju lagom bra med tanke på min förkylning. Men det som händer vill jag ju helst inte missa så därför är det bäst att jag fort som attan blir någorlunda frisk nu... Fast det är mest för att jag ska slippa hosta o vara hes så mycket. För iväg ska jag i vilket fall!
Ikväll o natt blir det ner till scoutstugan o göra det sista inför nattatjofräset (NTF). Sedan imorgon blir det oxå förberedelser för ntf och vid tre-fyra tiden lagom till alla andra ledare ska komma o sedan scouterna så ska jag hem o byta om för att sedan åka till stan och spendera kvällen på klassåterträffsfest me gymnasieklassen. Ska bli skoj, skoj! Är många man inte sett på länge, så hoppas att de flesta kommer! =)
Sedan på söndag blir det till att sova och sen plugga! Är ju tenta snart!

Men nu ska jag in i duschen, sen vid två ska jag åka in till stan o träffa mamma så att vi kan åka ut till apoteket på näsby o hämta min medicin. Blev visst nåt fel med det elektroniska receptet när läkaren skulle lägga in det. Så det är det enda apoteket jag kan hämta ut det på... Lite jobbigt, eller hade ju inte varit så jobbigt om jag skulle ut till högskolan idag, för då hade jag ändå varit där. Men är ju ledig idag så då blev det helt plötsligt nästan ett helt företag att bara hämta ut medicinen. Hade varit ännu värre om inte mamma hade jobbat i stan, för då hade jag fått åka in till stan o sen bussen ut till högskolan o därefter vänta en halvtimme innan jag kunnat ta bussen in till stan igen o sen bussen till åhus. Snacka om komplicerat! Men men, så kan det bli!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0