en torsdag me föreläsning o tentagenomgång

Idag försov jag mig inte! Wiie! Men kan ju bero på att jag började en timme senare så därmed kunde jag sova en timme längre! Åkte dessutom me pappa in till stan, så då behövde jag inte åka hemifrån lika tidigt som när man ska till bussen! Skönt! Väl i stan blev det en runda inne på H&M o kolla in lite kläder och fortsätta min jakt på en jacka, därefter en runda på Åhléns o sen Indiska. Hittade två böcker på Åhléns bokrea som jag nog ska köpa, en som hade varit perfekt att ge bort som present till nån. Tror dessutom jag vet till vem me! Hehe!

Därefter blev det till att bege sig ut till skolan för dagens föreläsning. Vet inte om vi blir så mycket klockare för var föreläsning som går eller om vi snarare bara blir mer förvirrade. Satt o kollade igenom anteckningarna från de andra föreläsningarna och jag, madde o josefin konstaterade att det är bara en massa förkortningar i form av bokstäver och en massa pilar upp och ner som förekommer ungefär överallt.. Grymt förvirrande! Men lite koll börjar vi nog få ändå. Är ju trots allt tre veckor till tentan på lördag, så det bör finnas tid för att lära sig hur allt utvecklas och blir tills dess. =)

Hade tentagenomgång me idag. Lite spännande att se hur det hade gått på tentan, även om man redan visste resultatet. Det blev en hel del skratt under tentagenomgången när man såg hur fel man hade skrivit. Var på några ställen jag hade lyckats vända på täljaren o nämnaren. Oops... lite onödiga slarvfel kanske.. Men, men var ju godkänd iallafall! =)

Ikväll blir det nog inte träning för mig, har lite för ont i halsen för att träna.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0