favorit

Känner att min blogg de senaste dagarna har handlat om förkylning o åter förkylning.. Shit va tradigt, men händer ju inte så mycket annat när man är sjuk.. så blir ju inte så mycket inspiration för att skriva om nåt annat!

Fick min hennes tidning innan idag.. det gjorde min dag helt klart! Har suttit o läst igenom så gott som helt o hållet nu.. Jag bara älskar den tidningen. Lagom mycket av allt som man vill läsa om..bättre kan det inte bli! =)

image369

Har även skrivit ut alla artiklar o övningsuppgifter o annat som behövs för att plugga till tentan.. Var lite mindre att skriva ut denna gången än förra, så det är skönt. Då hinner man förhoppningsvis läsa igenom artiklarna två ggr istället för en snabbläsning! Lite mer givande då tror jag!

Ikväll är det kårstämma på scouterna om jag inte har helt fel för mig. Har ett program liggande nånstans bland alla papper.. men med den ordningen av papper som finns på mitt rum nu så är det nästintill en omöjlighet att hitta ett speciellt papper bland alla andra! Det är lite kaos för tillfället! Men kårstämma ska det vara i vilket fall, samtidigt som seniorerna har sista mötet innan NattaTjoFräsen o en hel del kvar att fixa. Det är inte riktigt tänkt där.. Men får se hur de blir me planerandet. Det blir nog bra tillslut i vilket fall! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0