host, host..

Så har mitt halsonda brutit ut i en förkylning nu. Som väntat! Har jätte, tok ont i halsen och hosta. Usch.. Är helt seg me, så så mycket pluggande lär det nog inte bli idag.. Ska snart göra mig lite lunch, sen sätta/lägga mig i soffan o läsa lite i makroekonomiboken.. eller kolla på film.. Är grymt sugen på att kolla på en gammal film som jag inte sett på länge. :)

Sen ikväll är det tänkt att jag ska laga mat, falukorv på purjolöksbädd me äppel o ost.. mums! Fast vet inte om jag ska låta mamma/pappa göra det istället. Är ju inte så bra att laga mat när man är riktigt förkyld. :) Men nu ska jag leta igenom kyl o frys efter nån lunch.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0