huvudvärk... :(

Jisses jag är verkligen inte van av att gå upp halv sex på morgonen. Är jättetrött och har tokont i huvudet nu.. och har haft det större delen av eftermiddagen. Ajaj! Inte kul alls!

Men får väl bli någorlunda tidig sänggång ikväll me, för imorron förmiddag ska vi visst iväg en runda på konstrundan. Dels mitt önskemål, har inte varit på konstrunda på sådär 15 år typ och ändå bor vi mitt i det! Så en lite runda till de där ställena med blandad konst, alltså keramik, smycken med mera ska det bli imorgon. Sen ska jag plugga på eftermiddagen.. Verkligen måste ta tag i detta nu!! Är mindre än en vecka kvar till tentan, så om jag överhuvudtaget ska ha nån slags procentuell chans att klara tentan så är det nog dags för att börja plugga 100 % om inte mer NU! Eller ja, imorgon.. Känns som att det inte lär ge som mycket om jag sätter mig ikväll.. Lär nog inte gå såbra med tanke på min hemska huvudvärk! Men imorgon SKA DET VERKLIGEN PLUGGAS!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0