ingen föreläsning

Nån skola blev det inte.. konstaterade att jag aldrig skulle orka bussen, skulle ju hosta konstant hela tiden på bussen för det gör jag ju nästan redan ändå.. Nej, jag satsar på att försöka bli frisk, iallafall så frisk så att min röst är normal o att min huvudvärk o hosta ska försvinna. Iallafall till helgen. Kan ju inte missa klassåterträffen.. det går ju inte!
Hmm.. kom nyss på, wiskey sägs ju hjälpa mot förkylning.. ska kanske testa det o se.. eller så kanske jag ska ta o åka in till jourläkarcentralen ikväll o hoppas att jag kan få nåt mot min förkylning där istället! Vill ju helst kunna gå till skolan imorgon.. man missar ju så himla mycket om man missar mer än en föreläsning.. så det vill jag ju inte!

Ajja, nu ska jag barrikera soffa o försöka plugga lite här hemma istället. Ska gå igenom föreläsningsanteckningarna för vad det var han skulle gå igenom på föreläsningen idag o försöka få grepp om det själv istället.. Får se hur det går!



image373
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0