irriterad..

Det börjar kännas att jag har bott hemma i snart nio veckor nu. Börjar bli väldigt lätt irriterad av allt o alla just nu och  det är mest jobbigt! Vill kunna göra vad jag vill, kolla på de program jag vill och plugga utan att bli störd nu... Det går inte så bra här hemma längre! Har varit konstant irriterad de senaste dagarna så fort mamma, pappa o emil är hemma, och det känns ju inte så mycket bättre att det snart är påsk och sen lov vilket innebär att hela familjen kommer vara hemma från och med fredag.. Hjälp! Hur ska detta gå?? Är glad för att jag ska sitta i skolan o plugga hela dan på tisdag iallafall.. Känner att det kommer vara mer givande än att sitta hemma, iallafall som det är nu iallafall! =) Min irritation kan iofs ha lite att göra med att jag för tillfället är konstant trött, vilket är väldigt mysko för att vara jag. Men det kan nog till stor del påverka att jag är så lätt irriterad me. :S Jobbigt!

Nu ska jag iallafall kolla på room service, tack för att det finns bra program på tv som gör en glad iallafall! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0