jobb??

Att söka jobb är inte lätt.. speciellt när man inte vet var och vad man ska söka. Sitter lite nästan varje dag och letar jobb just nu. Men vet ju inte vad jag ska söka för jobb. Vet ju inte ens knappt var jag vill jobba och ännu mindre var jag vill bo. Vill flytta, men vet ju inte vart.. Sen vet jag inte om jag vill söka traineejobb och lite andra volontärsjobb me. Hade varit kul.. men då måste man nästan veta vart man vill hän.. Hmm... Mycket funderande nu.. (som vanligt!)

Blir dessutom ännu mer funderande när man inte kan göra så mycket o sysselsätta sig me annat än att antingen plugga eller så hamnar man vid datorn. Blir hela tiden påmind om att man snart tar examen då. Att dessutom ha en förkylning o är antagligen på väg att bli sjuk gör det ju inte mycket bättre. Blir ännu mer tid till funderande då.

Var ute o gick en runda innan ikväll me mamma o pappa. Men de var inte så bra. Känner att förkylningen som jag har inte blir mycket bättre just nu utan snarare värre. Så blir nog inte nån träning imorgonkväll.. Man ska ju faktiskt inte träna när man har ont i halsen, speciellt inte sen jag dansade o hoppade runt på scen en hel dag i somras me värsta halsontet och förkylningen och sen var sjuk i två veckor och hade ont i halsen i fyra veckor.. Är inte så bra att riskera att bli så igen. Är inte riktigt läge för det just nu när det snart är tenta igen! Fast är det nån gång det passar att bli sjuk.. Don´t think so!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0