kladdkaka!

Idag har jag än så länge fått i mig sådär sex st panodil/treo, tre sådana mått me hostmedicin och en himla massa vatten! Är ju inte så konstigt att jag iallafall inte fått nån feber än, när jag redan går på febernedsättande så är det ganska så omöjligt att få feber. =) Dock så är min hosta fortfarande hemskt irriterande, får ont i hela huvudet varje gång jag hostar och har dessutom ont i käken, så att det till o med gjorde ont i tänderna när jag skulle äta mat innan.. O allt detta på grund av en envis förkylning! Usch!

Innan i eftermiddag efter att jag pluggat så gjorde jag kladdkaka. :) Blev riktigt god, o är en hel del över så det blir kladdkaka till kvällsfika sen! Mums!

Nu e det roomservice o sen grey´s! Bästa tv-kvällen i veckan!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0