konst

Gud vad blogg.se är segt. Har försökt logga in ett antal gånger idag, men utan resultat, fram tills nu! :)

Förmiddagen spenderades idag på en lite konst/ bilåkningsrunda. Var på två ställen i degeberga och kollade på konst, först i tingshuset och sen i hembygsparken. Såg ett antal fina tavlor som jag mycket väl skulle kunna tänka mig ha på väggarna, mamma var dock inte lika förtjust i dem, men så har vi oxå lite olika smak och stil! Så om några år, när jag har flyttat och känner för lite nytt på väggarna så vet jag vart jag ska åka... på konstrunda under påsken! =) Var rätt lagom runda för i år.. fast kunde ju besökt fler ställen me smycken och keramik. Det är lika kul som att se massa tavelmålningar. På väg hem från degeberga blev det en lite runda ner mot Lillehem, Maglehem och Olseröd innan vi åter var i Åhus. Och när vi körde mellan Degeberga och Lillehem så kom vi helt plötsligt in i värsta snölandskapet. Hade man varit rätt klädd och haft sopsäckar eller nåt med sig så hade det defintivt blivit pulka/sopsäcksåkning i degeberga backar. Såg lite skidspår här o var me, ååå vad jag me bara ville ute och åka! Men det får bli nån annan gång! Lite kul iallafall att det kan vara så stor skillnad på var det är snö och inte när det ändå inte är så långa avstånd emellan.

Nu i eftermiddag har jag pluggat.. det går framåt när jag väl pluggar, men motivationen är lite kass dock.. Funderar på om jag ska åka in till skolan imorgon och plugga där, eller plugga. Tror dock att det går nog bättre om jag sitter i skolan. Speciellt med tanke på att vi har en hel sal bokad för att kunna sitta där och plugga och ha joakim till förfogande om man behöver hjälp eller har några frågor. Dessutom skulle han nog ha en liten repetionsgenomgång me, så den kan vara rätt bra att va på. Hmm.. får fundera på hur jag ska göra.. Nu ska jag iallafall återgå till min säng där alla böcker och papper ligger utspridda.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0