måndag

Idag känns det verkligen att det är måndag. Vaknade till strålande solsken ute. Härligt, härligt! Kände att jag behövde det me tanke på att jag var ganska sä trött när klockan ringde o det var dags att gå upp. Så då gjorde solen en hel del att man blev pigg! Men sen jag kom till skolan o föreläsningen började kom tröttheten över mig igen. Jättesvårt att bara hålla ögonen öppna och hänga me i föreläsningen.. Verkligen typisk måndagskänsla! Att jag dessutom var trött större delen av dagen igår me o hade grym huvudvärk större delen av dan, bidrar nog me till min trötthet även idag.
Men efter första rasten o en kopp kaffe så var det lite lättare att hänga me på föreläsningen sen utan att sitta o somna.
Under min väntan i stan idag på bussen, så blev det en runda in på din sko o leta vårskor.. behöver ett par nya och har nog hittat några me nu.. men ska leta lite vidare först o se om jag hittar några fler att välja mellan.. =)

Nu har jag nyss ätit lunch, felix ost o skinkpaj, riktigt god är den! Så nu ska jag ägna mig åt lite nationalekonomi, dvs försöka förstå vad han gick igenom idag, för det var mest förvirrande o en massa bokstäver och ökningar o minskningar av det ena o det andra!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hopps värken går över

2008-03-03 @ 15:06:30
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0