motivation, hallå...

Idag fick jag äntligen sova ut och vakna när jag ville, utan att bli väckt av väckarklocka eller någon annan. Härligt och det behövdes helt klart. Dock sitter jag här nu och försöker skaffa mig motivation för att plugga makroekonomi korta sikten. Det är inte lätt det, känner verkligen inte för att plugga, kanske för att jag känner att jag verkligen inte har koll på vad det handlar om och att bara bli godkänd på tentan känns så långt iväg. När jag dessutom hör alla som är lediga eller ska få några dagars / nån veckas ledighet nu så känns det ännu mindre lockande att plugga till tenta den närmaste veckan. Usch.. Vill inte! Fast måste verkligen ta tag i detta nu! Skulle behöva klara tentan på första försöket denna gången me, så att jag slipper tänka på den sen i maj igen!

Nee, plugga var det!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Alinne

Det kommer det kommer :)

2008-03-19 @ 13:20:04
URL: http://alinneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0