Nyhetsmorgon

För en gång skull kollar jag på nyhetsmorgon idag. Inte så ofta det händer, men hade för mig att det skulle vara nåt bra med i nyhetsmorgon idag, så därför hamnade jag framför tv:n denna morgonen. Och jag hade rätt. För min favorit sångerska och favorit genremusik är med!! Wiie! :) Cyndee Peters är en av mina absoluta favoriter bland sångerskor. Värsta härliga rösten och hon är bara så duktig! Sen att jag verkligen älskar Gospel me gör det hela ännu bättre! Man kan inte bli annat än glad av gospel! Det är verkligen glädjens sång, samtidigt som man kan få fram sorg och tråkigheter också genom gospel. Därför jag gillar det så mycket! Det är så lätt att uttrycka sig genom gospelsång, för man märker verkligen vad det är för budskap låten har! *Me like* =)

image367


Tina Leijonberg var också me och berättade om sin erfarenhet av att vara tvungen att göra en abort på grund av att barnet bara hade ett halvt hjärta och aldrig skulle kunna överleva en födsel. Var verkligen intressant att höra om det. Usch, vad jobbigt att hamna i en sådan situation bara.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0