ögon

Idag har jag några gånger om fått kommentarer om att det syns i mina ögon att jag är förkyld o sjuk.. Lite kul att flera olika kommentrerat detta.. Kunde dessutom inte ha linser idag... det är mycket dumt att ha det när man är förkyld o de har satt sig i bihålorna. Har man linser då är man ju ganska så garanterad att man får ögoninflammation senare på dan. Och det vill jag inte, räcker att mina stämband är infekterade, bihålorna är på väg att inflammeras (om de inte redan är de) och att öronen gör ont.. Så därför blev det glasögon idag.. Men var hemsk att bara cykla till bussen. Mina ögon tårades o började rinna så fort jag började cykla. Usch, riktigt jobbigt!

Men väl i skolan började jag efter en timmes föreläsning o en kaffe o macka börja känna mig lite bättre... Då fick jag bara lite hostattacker lite då o då. Var till o med nästan pigg! För att knapp ha kunnat sova nåt alls i natt. Är nog bara de gånger som jag är förkyld som jag sover så ytligt o drömmer en massa konstigt, men ändå så verkligt. Har vaknat x antal gånger i natt o funderat över om jag varit vaken o tänkt eller om jag drömt. Men ändå har jag inte varit trött i skolan idag.. så måste helt enkelt ha sovit! :)

Efter skolan blev det 45 minuter hos frissan... Så härligt! Klippte bort allt de slitna, eller var inte så mycket, har ett hår som verkligen inte slits mycket trots att det är långt. Men ville ändå ha en genomklippning av det nu. Var några månader sen sist. Så nu är det skönt o så härligt igen som det bara ska vara. :D

Nä, ska dricka nåt varmt nu o försöka lindra det onda i min hals igen..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0