roliga frågor

ALLMÄNT

1. Vad heter du?
Anna
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hade isåfall velat ha mitt andranamn eller tredjenamn som tilltalsnamn, så alltså Theres eller Elisabet
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vet inte faktiskt... :S
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe
5. Vilken årgång är du? 86:a
6. Vart bor du? Just nu i Åhus, men i vanliga fall i Kalmar
7. Bott utomlands? nepp
8. Flyttat antal gånger? Tre eller nästan fyra, med tanke på att jag flyttade hem tillfälligt i tio veckor för en månad sen.
9. Vart skulle du vilja bo? I ett fint o mysigt hus, var vet jag inte riktigt..
10. Yrke? Ekonom eller nåt inom ekonomi eller lärare

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
 163 cm.
2. Hur mycket väger du? Lagom för min längd
3. Hårfärg och frisyr? brun me röda slingor, långt hår som är lite självlockigt
4. Ögonfärg? blågröna
5. Mest nöjd med? ögon, mina vader :P
6. Minst nöjd med? mina höfter, de är så ologiska
7. Skostorlek? 38-39
8. Glasögon? ja, fast har oftast linser
9. Har du några piercingar/tatueringar? tre hål i öronen, men inga tatueringar, fast skulle vilja ha..

FAVORITER

1. Filmer? Honey, Freaky Friday, Sagan om ringen trilogin
2. Låtar? Alldeles för många, beror på humör..
3. Årstider? Vår, Sommar
4. Mat/dryck? fläskfilégryta o ris och vatten, CocaCola o vin
5. Djur? hundvalpar
6. Färg? Lila, blå
7. Parfym? Donna, kate moss
8. Tv-program? cityakuten, roomservice, design simon&tomas, mfl.
9. Sysselsättning? sjunga, träna, scouter

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
Min bruna roxy vinterjacka
2. Vad använder du just nu för skor? vita lacosteskor eller svarta stövletter
3. Favoritfärg på kläder? Svart, vitt 
4. Va skulle du vilja ha för kläder just nu? Kofta, Vårjacka, Kjol
6. Favoritaffärer? Gina, H&M, MQ, Zara
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Väldigt varierat, från 100 - 2500 kr
8. Vad har du för byxstorlek? 27/32, 36
10. Vad har du för tröjstorlek? S, 36

BLANDAT

1. vad heter din morfar?
han hette Helge, fast han dog innan jag föddes
2. Vad har du i din jackficka just nu? reflex, labello
3. Vad är du beroende av? Kramar :P, Vatten, Kaffe 
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vad tror du på? mig själv, Gud o Ödet ;)
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendom
8. Vad köpte du senast? Lösnaglar
9. Har du nåt husdjur? nepp
10. Vad bor du i? Just nu i hus hos mamma o pappa, Lägenhet i Kalmar

PRYLAR

Plånbok:
en svart en, men varierar mig mellan lite olika o byter sådär tre gånger om året minst!
Tandborste: En blå tror jag den är... :S
Smycken: älskar halsband, varierar mig mellan några olika guld o silver örhängen, har alltid klocka o ibland armband
Solglasögon: Prestige
Underkläder: varierar, just nu hipsters o bh i svart!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0