Skällar

Sicka skrällar det blev i melodifestivalens andra chans ikväll. Vem kunde ana att Sibel o Nordman skulle gå till finalen, och att carola o andreas inte ens skulle komma till semifinal.. Så galet det kan bli! Fast jag gillar det, Sibel är helt klart min favorit (och detta inte bara för att hon är från kristianstad), hennes röst är så otroligt bra och tonsäkerheten ska man inte tala om... Ryser i kroppen så fort jag hör henne sjunga. =) Nordman däremot vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Men låten är bra och var helt klart rätt att gå vidare till finalen. Ska bli spännande att se vilken som vinner melodifestivalen helt o hållet i år, kan ju efter dessa skrällar nästan bli vem som helst av de tävlande, dock helst inte christer sjögrens låt. Den är mest pinsam tycker jag.

Dagen idag har bestått av en hel del shoppande i stan för hela familjen. Fast brossan o jag handlade mest. För min del blev det nya skor (blev tillslut de svarta tygskorna), vårjacka, en kofta, bläckpatron och en bok på rean. Brossan satsade på det dyra handlandet istället och köpte nya jeans i stan och sen ett playstation o några spel o så. Skulle ha guitar hero me, men det är slut på alla ställen verkar det som. Var på elgiganten först o där hade det bara ps2 som såldes i kombination me nåt annat spel som han inte var så intresserad av så då blev det ut till OnOff där de hade det vanliga. Så med mickes hjälp fick vi ps2 o spel, men guitar hero var till o med slut på centrallagret där. Så blev även en runda till sba me men fanns inget där heller.. Snacka om slutsålt! Men, men han var nog nöjd ändå. Hela eftermiddagen sen vi kom hem, har det sedan spelats bilspel me hela familjen aktiv. Snacka om att nåt års tjat kan bli så uppskattat! =) Lär bli en ny sysselsättning för brossan nu i några dar.. o för resten av familjen me för den delen. :)

image368



       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0