skojakt

Letar just nu efter skor och har gjort ett tag nu. Men så idag när jag hade lite tid över i stan mellan mina bussar, så var jag inne på stadium o letade bland deras skor och hittade en hel del som jag kan tänka mig. Så nu är bara problemet vad jag ska ha för skor. Är sugen på tygskor.. men frågan är vilken färg. Vitt är snygg o jag tycker om vita skor.. men har ju haft det ett tag nu, så kanske dags för en annan färg.. typ svarta! Sen är dessutom nackdelen me tygskor att de inte är allt för vattentäta. Regnar det när man är på väg till/ hem från skolan, så är man garanterat blöt om fötterna när man kommer hem. Har även hittat en hel del fina streetskor.. vita såklart! Men då är det ju det att just vita skor har jag haft en del av och har just nu me.. Så känns lite tradigt att köpa ännuett par vita skor.. Även om jag gillar dem! =)

Ajja, några skor jag kan tänka mig iallafall!

image362
image363
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0