skola eller ej?!

Sitter här just nu o funderar på om jag ska åka till skolan eller inte idag.. Min förkylning har ju inte precis blivit bättre.. utan snarare förvärrats o frågan är om den inte blir ännu mer värre om jag tar mig till skolan.. herregud bussen dit o hem blir bara sjukt hemsk då. Med tanke på att luften på bussen är så torr o irriterande så lär jag sitta o hosta värre än jag gör redan nu och det bådar inte så gott. Just nu är min hosta så irriterande o jobbig som den bara kan vara. Inte nog med att jag hostar.. varje gång jag hostar gör det ont i käken och i huvudet o min huvudvärk som jag fått blir bara ännu värre..

Dessutom är det inte så kul att sitta på en föreläsning o hosta sig igenom den. Det är bara jobbigt för mig själv och resten. Vill ju inte smitta mina vänner heller.. Är ju inte så snällt när vi snart ska ha tenta. Hmm.. Har tre minuter på mig att betsämma mig om jag ska cykla till bussen eller inte..

Usch, vilket jobbigt beslut! Vill ju helst inte missa föreläsning. Med tanke på hur mycket viktigt det är som tas upp varje gång.. Nej, dags att bestämma sig nu kanske!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0